Första inlägget!

Tjenare! Första inlägget nu då. Får väl berätta lite om mig själv. Jag är en kille på 20 år som egentligen hatar bloggar och förstår inte hur vissa kan lägga ner sitt liv på att läsa va andra gör om dagarna men sen gjorde jag ett skämt på facebook om att jag skulle starta en blogg och folk började ringa och fråga om det va sant och grejer så jag tänkte om jag ändå ska träna och köra en hård deff så kan jag väl blogga och ha det som en träningsdagbok för att kunna se resultat bättre och få tips och råd ifrån andra och samtidigt skryta om mitt liv ;)
Började min diet idag så skriver inte status nu här under.
Längd 175cm
Vikt 78kg
Mål med deffen: 65kg~
Mål som kommer när deffen är klar: 85kg deffad.
Diet: 4 x 70g stekt lax och 25g Bearnaisesås. Vilket blir 1150 kcal om dagen.
Mina dagar kommer se ut såhär.
05:30 Väckarklockan ringer går upp och tar 10g bcaa och vitamin + mineral shot.
05:40 Ställer mig på Crosstrainern och kör 30min
06:10 Duscha och fixa mig till jobbet.
07:00 Jobb
09:00 70g stekt lax och 25g Bearnaisesås.
12:00 70g stekt lax och 25g Bearnaisesås.
16:00 Slutar jobbet och äter 70g stekt lax och 25g Bearnaisesås.
17:00 10g bcaa, styrketräning 1timme, 10g bcaa, 30-60min cardio,10g bcaa
20:00 70g stekt lax och 25g Bearnaisesås.
21:00 10g bcaa och går och sover.
BCAA = aminosyretillskott
Sen vill jag bara säga att "schemat som jag skrev här över är mitt mål som jag kommer försöka följa så gott jag kan .
Obs. Har dyslexi så klaga inte på stavningar eller att jag inte använder punkter allt för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0