Day4 - The end of the day.

Lagade nyss mat åt Elin och mig. Hon fick 2 st marinerade och stekta kyckling filéer, ris och bearnaisesås och självklart så åt hon inte upp allt .... Jag själv åt bara 50g stekt kyckling filé med 20g bearnaisesås.
Dagen idag.
Sovmorgon till 6:30 sen åkte jag till nån liten stad mitt ute på landet 8 mil bort och hämtade en fotölj som vi ska ta bort lukt ifrån på jobbet . Den lilla resan tog 4 timmar fram och tillbaka för väg jävlarna var avstängda såklart men men sen fick jag iaf jobba med Dream Team så de gjorde ju dagen värd iaf. Sen efter jobbet så åkte jag och hämtade Elin och så åkte jag, Elin, Rasmus och Kevin till gymmet och körde biceps sen så åkte jag till ica maxi och köpte en jävla massa shampoo och lax :) nu blir de sängen .. god natt
Gott som fan vart det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0