Day3

Kom nyss hem ifrån gymmet ! Sjukt jävla ben pass.. helt slut. hoppade till och med över cardion efter men vi får se ifall jag kör nått senare ist :) Dagen idag har vart jobbig som fan .. Försov mig i morse så hann bara köra cross trainern 15min i morse innan jobbet och sen på jobbet så fick jag dra till okq8 för att lämna in ett kvitto för deras tvätt hade haft sönder firmabilen så dom skulle betala det sen efter det så vart de 7 timmar snö skottning på plåt tak med "Dream Team" på jobbet . Ni tycker säkert de låter skit tråkigt men jag har sjukt jävla kul med mina 2 sötnosar på jobbet . Snickar Danne och Tok Stefan ! Sen bytte jag b-såsen emot vitlöks sås till laxen och de va åt
helvete . fy fan va äckligt . Ska dra nu .. ses
Lite bilder:

Kommentarer
Postat av: sebbe

inge böj?

2011-01-13 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0