100% PARTY - VI KÖR IGEN !!! 4 MARS I KARLSTAD !

Efter en grym kväll i Karlstad den 4 Februari ! Har jag och Marcus (ägaren för 100% party) att jag ska styra en buss ifrån västerås fred ag den 4 Mars till Karlstad. Jag tänkte bara titta intresset hos er alla. Jag fixar VIP + Hotell + Buss dit och hem dagen efter . Finns det tillräckligt många som är intresserade så kommer det gå en buss ifrån västerås fredagen den 4e mars och så festar vi på Tempel i karlstad och sen bor vi på IBIS hotell i karlstad och sen hämtar bussen oss dagen efter och kör hem oss. Återkommer med priser och tider ifall tillräckligt många är intresserade . För frågor eller funderingar hör av er till mig på 0736821701 eller på [email protected] eller så är det bara att skriva på facebook Robin Snövit Viklund .. MVH Robin

Info:
http://www.facebook.com/event.php?eid=181908618514960

Bilder ifrån alla tidigare 100% Party Events:
http://www.facebook.com/100procentparty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0