Day 5 - Movie Night

Hello bloggen ... Har vart riktigt trött idag .. försov mig till jobbet i morse.. inte haft så mycket att göra på dagen.. Skrattat en hel del med Dream Team sen va de fredag så chefen sa åt oss att sticka och köpöa en jävla massa bullar och grejer och där satt jag med mina tuggummin och titta på medans alla andra tröck i sig kolhydrater men nej nej inte Robin inte ... kände mig lite duktig iaf :) nu har jag precis tittar på Goodfellas .. sätt den typ 100ggr men kan inte sluta titta på den .. så jävla grym ...

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

man ska försova sig det hör till :)

2011-01-15 @ 02:33:36
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0